donderdag 5 juli 2012

mijn hoofd in conflict.


Soms wil het niet vlotten. Ik zit met een aantal dingen in mijn hoofd en die lopen gezamenlijk vast in mijn creatieve brein. Er zit teveel bagger tussendoor...
Ik zit met 2 jurkjes voor 2 meisjes, waarvan ik nog steeds 1 meisje even goed wil opmeten, anders staat het straks als een hobbezak om mijn slanke dennetje.
Daarnaast ben ik zoekende naar het juiste mutsje van het juiste materiaal. Ik zag iets moois, maar met de garen die ik heb liggen wordt het net niks, dus ligt er eigenlijk een dag haken aan de kant geschoven. Nou moet ik kiezen, of ander materiaal halen, of een ander patroontje kiezen.
En daarnaast heb ik een feestje in het vooruitzicht. Mijn dochter wordt 5 en we hebben de uitnodigingen voor het prinsessen feest uitgedeeld. tja, wat zullen we eigenlijk met die 6 prinsesjes gaan doen?
Als ik slim ben, begin ik me de bende van mijn bureau te vegen en dat eens uit te mesten, dan vind ik vast mijn meetlint en gaat de rest vanzelf rollen.

en terwijl ik dit bericht schreef voor eigenlijkgeentijd.blogspot.nl kwam ik tot de ontdekking dat het verbonden was met mijn doelen.
Bureau opruimen (voorstadium voor de kamer uit doel #31. Bureau weg uit de woonkamer )

Daarnaast ben ik bezig met de volgende doelen.

#8. Mijn minor afronden (onderzoek is ingeleverd, wachten op de uitslag)
#15. Een rondje kasteel rennen zonder wandelpauze
#17. 100 volkoren broden bakken 46/100
#70. Op de school van de kinderen een workshop geven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten