zaterdag 6 oktober 2012

gelezen: Vijfig Tinten Grijs

Boek 3 wat ik gelezen heb, is een boek waarover iedereen het heeft deze zomer.
"Vijftig Tinten Grijs"
Ik was een weekend weg met vriendinnen en toen kwam het ter sprake. Hier en daar kwam een e-reader te voorschijn en werden er citaten uit voorgelezen. Er ontstonden nog al wat hilarische gesprekken. En toen kon ik echt niet meer achter blijven.

Na het weekend kreeg ik een email, met daarin de versleutelde bestanden van deze trilogie. En ik heb deel 1 nu gelezen. Mijn mening over dit boek: dat zet ik niet op deze blog. Ik heb namelijk al genoeg meningen gehoord en daar voegt de mijne niets aan toe!

Ik ben in ieder geval nieuwsgierig genoeg om deel 2 ook te gaan lezen.

1 opmerking:

  1. Flauw hoor! ;)

    Hij staat bij mij ook al maanden op mijn ereader, maar ben er nog steeds niet aan begonnen...

    Liefs, (bolle) Roos

    BeantwoordenVerwijderen