zaterdag 29 december 2012

doel #17. 100 volkoren broden bakken

Dit doel... ik weet niet eens precies wanneer ik het behaald heb, maar ik ben inmiddels ver voorbij de 100 broden. Hier en daar had manlief een hand aan een brood (voornamelijk uit de oven halen)

Vandaag was het een bijzonder brood, of eigenlijk 2. Ik heb me een poos terug ingeschreven bij  http://www.thuisafgehaald.nl Waarbij mensen zich kunnen inschrijven voor een volkorenbrood, door mij gebakken. Ik doe dit op aanvraag, aangezien ik bijna dagelijks bak. En gisteren had ik mijn eerste aanvraag! Vandaag rond 12:30 is mijn eerste brood afgehaald!

Dus vanmorgen op tijd opgestaan, de wekker zelfs gezet, en de broden in de machine laten draaien en vervolgens in een bakvorm gedaan. Het mooie brood is voor de klant geweest en het rondere brood heb ik net zelf aangesneden, voor een lekkere boterham met kaas!



Ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld!


bijzondere broden:

  • twee kleuren brood voor pasen en kerst op school
  • kaneel brood met veel suiker




Geen opmerkingen:

Een reactie posten