woensdag 7 augustus 2013

Een boxer voor manlief

Onlangs heb ik dit doel aangepast. Een bikini of BH maken is voor mij nu een te grote uitdaging en ik had inmiddels goed op een rijtje hoe ik voor manlief een boxer kon maken.
Ik was vorige week even bij kantje boord om bandjes te halen voor het pakje van de dochter van mijn vriendin (Wie heeft verzonnen dat er bij kinderkleding bandjes van een topje eraf moeten kunnen. Als kinderen een gezond gewicht hebben, horen ze nog geen tietjes te hebben waar zo'n top op blijft hangen)

Gelijk haalde ik breed kant voor een onderhempje, om inkijk te verdoezelen.
En daar lag in een bak op de  toonbank elastiek voor boxershorts!  Ik zocht een zachte uit, in een heerlijke roze kleur. Ongeveer de kleur van de rugzak die mijn man gebruikte toen ik hem dik 18 jaar terug leerde kennen.
Ik maak een nieuw project niet uit dure stof en Ik had nog keuze uit twee kleuren tricot. Zwart met fuchsia, of grijs-blauw. Omdat de Gayparade al voorbij is en we deze dit jaar hebben overgeslagen, koos hij voor grijs-blauw en kon ik het niet laten om roze stiksels te gebruiken.

Welke stappen ik heb gevolgd is terug te vinden op :eigenlijkgeentijd.blogspot.nl
Hij is niet perfect, maar wel draagbaar!
#50. Ondergoed maken (met behulp van Kantje Boord)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten